snodde från kissie

aldrig gjort något sådanthära.... så ville testa :P check it out! (snott från kissies.se) (och ja, jag läser hennes blogg...)

Namn: Frida Bengtsson

Ålder: 20 (21 på måndag)

Längd: 1.63

Sko-storlek: 38 1/2

Född: Malmö

Bor: Helsingborg

Gör just nu: tittar på tv och läser bloggar


Allmänna frågor:

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: omtänksam, bra lyssnare, bra på spanska :D haha

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: lat, typ beroende av choklad, nyfiken(inte kan vara positivt också..)


 

Vad är du rädd för: spindlar, hajar, spindlar, spindlar och att någon nära mig ska skadas

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: mina år utomlands, hur jag presterade på alla sätt och vis

Det roligaste jobbet du haft/har: receptionist på rica hotel (fortfarande kvar)

Har du körkort och egen bil: ja och nej

När tog du ditt körkort: eeee, snart två år sedan

När grät du senast: i förrgår

När skrattade du senast: idag, för en halvtimme sedan

Vem åkte du bil med sist: daniel, min pojkvän

Vem åt du mat med sist: några tjejer i min klass

Vem sov du hos sist: mamma och pappa

Vem sov hos dig sist: daniel

Vad var du rädd för när du var liten: elefanterna i djungelboken

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: mamma och princessa eller barbie tror ja

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: mindre än fem tror jag

Värsta smärtan du råkat ut för: magsmärta för många år sedan, vet fortfarande inte vad det var

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: mallorca

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: min dröm inatt

Har du någonsin sportat: jag har dansat i 9 år, nu gymmar jag, även yoga 1 år

Någon du ser upp till: mina föräldrar, min syster och elinor

Vad finns alltid i din handväska: nycklar, läppgland från the body shop, mobil, tampong, kreditkort och penna

 


Har du varit utomlands någon gång: ^^ japp

Vilken plats var finast: mallorca och barcelona, och under vattenytan i mexico hehehehe

Största stad/städer du varit i: eeeeeeeeeeee? Skitdålig på geografi


Lite mer personliga frågor:

Har du någonsin tagit eller provat droger: --- alkohol?

Rökt: ja

Snusat: ja

Druckit: ja

Har du piercing eller tatuering: piercing, tatuering kommer säkerligen

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: som daniel

Finaste komplimang du fått: hmmm, kanske ”eres mi sueca preferida” ? internare..

Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: ja

Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: hmm

Har du någonsin fejkat en orgasm: ja

Hur många sex-partners har du haft: vägrar dela med mig av den infon

 


 

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: Storstad

Hamburgare eller pizza: pizza

Kött eller fisk: kött

Hund eller katt: katt

Aftonbladet eller expressen: ????????

McDonalds eller MAX: Max

Vin eller Öl: eeeeeeeeeeee beror på

Charter- eller skidsemester: charter

Sverige eller Utlandet: utlandet

Sport eller nyheter: Nyheter

Hockey eller fotboll: fotboll

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: dont care

Sommar eller vinter: Sommar

Vår eller höst: båda! Så fina på sitt sätt

Flyg eller tåg: flyg, och tåg……….. beror på

Bil eller buss: Bil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0