12:21

helg, känns sjukt skönt. ligger nu i fas med skolan, alla tentor, analyser, semianrium arbeten, grupparbeten etc är klara och Godkända. Så nu kan jag fokusera på nuet. sjukt skönt om ni vill veta!

snart ( typ nu) ska jag in till stan och möta fanny, vi ska köpa en lite present till maria som fyllt år, ska hem till henne ikv sen vidare på vad hbg har att bjuda på.

imorgon är jag förmodligen bakis, och tar mig hem till familjen för en mysig dag. sedan mys med daniel på kvällen.

söndag firas min födelsedag (som är på måndag egentligen) med hela släkten, sen tbx till skolan (på min födelsedag) på måndagmorgon :)

så , så ser helgen ut.

NU -> stan och systemet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0