12 mars

född den 12 mars, 12 minuter i 12 på natten.. så jag fyller 21 år idag alltså.

mamma, pappa, ylva och hennes pojkvän kom sjungandes klockan halv åtta i höllviken med björnbär och te och en brinnande ljus, mysigt! sen pendlade jag upp till HBG för en föreläsning och arbetsrätt. där fick jag massvis med kramar av kursarna och en chokladmuffins av en tjej i min klass,... ja menar............ åååå va gott.

fikade lite till sen,., :P sen gick jag hem och chillade lite. såg precis "Young Adult", udda men mysig film.. åt chips också.. hahahah passar på när man har en ursäkt.. och nu ska ja självklart skriva här: imorgon börjar mitt nya liv som 21 åring. hej hopp, se hur det kommer gå då... hahahha nä. jag är faktiskt inte lika pendantisk med min mat och träning. försöker leva lite också. fast chips och muffins är inte okej på måndagar... vanliga måndagar.

igåg hade jag släkten hemma och blev firad, jag älskar att jag har en sådan fin släkt. att vi är så nära varandra. <3


Kommentarer
Postat av: Anna

Åhhh så myaigt baby!!!! Önskar jag kunde vara med dig idag fina du! Love

2012-03-12 @ 23:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0