söndag

så skönt det kan vara med söndagar... har myst hela dagen typ, fast jag har även varit på gymmet en stund och pluggat en timme ungefär :) då känns det liksom bara bra och helt okej att ligga och chilla ^^ hehe

nästa vecka is the shit! :p

måndag: karriärsamtal, grupp-plugg inför en praktikfallsdiskussion, gymma, plugga lite
tisdag: praktikfallsdiskussion, gymma, plugga, ALLA <3 DAG,
onsdag: ledig?????????????? gymma och plugga lite hehehe (märkt det att jag har lagt upp pluggplanering väldigt flitigt? det är inte mycket plugg vi pratar om här, några sidors läsning varje dag...)
torsdag: föreläsning, fika och shopping på stan med två tjejkompisar, hem till höllviken
fredag: daniel och jag har varit tsm i 2 år och 5 månader!, shoppa med min syster om hon kan, och FESTA med några riktigt sköna polare och pojkvännen! :D:D:D:D:D:D:D
lördag: bakis, min namnsdag
söndag: mysdag

såhär kul ungefär :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0