nya tag

så, nu har jag tagit det lugnt lite för länge, nu får jag ta tag i pluggandet ordentligt, den 27 är det tenta och det är den sista innan sommaren, så det känns gryyyymt bra. efter tentan är det bara en sak kvar, en essä-uppgift i grupp som nog är rätt mycket att jobba på men det löser vi! sista tentan iaf, och den vill jag inte missa!!

i helgen har jag varit på jättetrevligt fördrinkparty hos christopher, sedan var det "försommarsittning" som blev väldigt lyckad !

skola idag (måndag) , sedan gymma, sedan plugga hela kvällen.
tisdag: daniel och jag har varit tsm 2 år och 7 månader, så på eftermiddagen kommer han upp hit och så ska vi mysa och fira det, (innan det har jag skola ...)
onsdag: skola, gymma? , plugga
torsdag: gymma och plugga plugga plugga
fredag: seminarium typ, sedan hem över helgen tror jag

lockade mitt hår till sittningen, kändes sommrigt haha ^^


Kommentarer
Postat av: Matte

Vackra, vackra, vackra Frida!!

2012-04-16 @ 19:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0