glad påsk

kanske man sade igår men ändå...

jag har haft en hittills väldigt mysig och härlig påsk detta år må jag säga. skönt att träffa släkten och speciellt min moster och hennes barn som bor i stockholm, barnen är nästan 2 och 5 år gamla, tiden går så fort. och det värmer i hjärtat när dem vet vem man är även fast man bara träffas 2 ggr om året. tror dem har bilder på oss och pekar och uppdaterar ibland, vilket jag är tacksam över! hehe

jag har även sett den nya american pie på bio, gud va den var bra! skrattde mycket och högt.

ikväll ska jag nog ha lite filmmys (som vanligt hehe) med älsklingen min, film och godis (har inte ätit ngt påskgodis i övrigt faktiskt, så får bli idag).

ÅH JA! ska även meddela att jag har bokat biljett till Malaga, två av mina bästa kompisar bor där - Anna och Alvaro. så det blir den 18-27 juni. behöver lite spanskt i min själ, var så längesedan jag fick lyssna, prata och uppleva den spanska kulturen. saknar det. nu saknas det bara att försöka träffa tredje bästisen elinor <2

jag har lekt frisör idag och klippt både mammas och ylvas hår, det blev bra :D (klipper ju mitt eget också själv)

denna veckan som kommer blir träning och pluggvecka, helt ensam då daniel stannar kvar i höllviken för att plugga till en tenta. men då kan jag få gjort en hel del - i plugg och träning då. så ska bli skönt. blir mycket skype på kvällarna ! <3

malaga, åh vad jag längtar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0