fönsterkarm

fönsterkarm, heter det så? iaf är här lite bilder, börjar blir lite stolt här snart, inskaffat sakta men säkert lite som får mig att må bra och vad jag tycker är fint :P

här har vi då allt som i ett, citronplanta, "ljusstakar" från Itala som jag allting velat ha och tycker är fina, speciellt dem två frostade.. , kvistar från ett träd som blommat ut nu i parken utanför där jag bor som var fina, ngn planta som det tydligen finns mycket av på mallorca, vanliga gröna små blad - men iom att den är från mallorca (mamma har tagit stickprov) så känns det mysigt, och "hjärtan på tråd" som är en riktig klassiker som aldrig dör ut typ, iofs lyckades jag döda min men har tagit det som det fortfarande var liv i och lyckades återuppliva den! hahaha nu växer den som aldrig förr <3

 

itala

 

snodda trädkvistar

 

citronplantan, som även den har haft en nära döden upplevelse.

 

 

 

snacka om tantigt inlägg, men sitter här och pluggar och tittar ut genom fönstret, om kom på att jag faktiskt är rätt nöjd (jämfört med när jag flyttade in för knappt ett år sedan) med vad jag åstadkommit så långt. hahahahahahaha <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0